Er det nå man skal si hei?

Okay, her it goes: Hei!

Da har dagen jeg aldri trodde ville kommet, kommet. Jeg har begynt å blogge. Får litt noia av å tenke på at jeg skal dele livet mitt på denne bloggen, men det får så være. Får vel kanskje introdusere meg og «bloggen min» (jepp, det føles fortsatt unaturlig å skrive det, hehe).

Jeg heter Silje, er 21 år gammel, og kommer fra en av de mange byene i vårt langstrakte land. Går for tiden på Høgskole, fordi jeg håper på å bli noe «når jeg blir stor». Jeg har en fantastisk kjæreste, samboer og forloved (slapp av, alle er én og samme mann), og trives godt med han.

Sånn. Da har jeg skrevet masse uinteressant. Yay, se! Jeg blogger alt!

Anyways. Formålet med denne bloggen er min beryktede vektnedgang. Jeg veier nå alt for mye, og ser ut som en skikkelig blubbe. Derfor tenker jeg sakte men sikkert og legge om livsstilen min, etter alt for mange mislykkede forsøk på slanking. For ikke så lenge tiden ble jeg fridd til, og dermed vil jeg si at det henger en heftig gulrot foran hodet mitt. Ikke fader om jeg skal gå ned kirkegulvet slik jeg ser ut i dag!
Ok, så greia med bloggen er da (som dere sikkert har skjønt) å skrive om dette. Om veien til å finne tilbake til jenta som så sunn og fin ut. Det er nemlig litt vanskeligere å gi opp når man gjør det foran «hele verden». Jeg kommer til å legge ut før/underveis bilder, være ærlig med dere (hvem fader er dere? ingen som leser bloggen min enda) når jeg går på en smell, og forhåpenligvis inspirere andre til slenge seg på ikke-lenger-fatso vogna!

I morgen kommer første veieoppdatering med bilder og alt. Får vel kanskje også nevne at foreløpig er bloggen relativt anonym, så det vakre fjeset mitt får dere være for uten til jeg eventuelt bestemmer meg for noe annet.

Snakkes (skrives?)!

6 tanker på “Er det nå man skal si hei?

Legg igjen en kommentar

