Ready for the partyseason?

Jeg er ekstremt opptatt om dagen med eksamenslesing, så kommer ikke noen lage og meningsfulle innlegg fra meg de neste dagene. Har ikke vært ute av huset engang siden tirsdag! Annet enn på butikken osv da, men det er jo ikke noe gøy. Derfor tenkte jeg at jeg skulle ta meg en liten pause fra lesinga og komme med noen kjoletips til dere!

Okei, så støtt og stadig ser man overskrifter som «kjoler for formfulle kvinner» osv. JA, kjolene passer i fasongen til formfulle kvinner, men problemet er bare at størrelsene på kjolene dere har lagt ut ikke går over L/XL. Derfor kommer jeg til rescue! Neida, men noen tips bare. Ellers så synes jeg ofte det er vanskelig å finne fine kjoler, mens utvalget i lekre paljettgensere og skjørt er mye bedre. Leter jeg etter det i stedet for kjoler finner jeg også klær i «vanlige» butikker som Gina, Cubus, HM, B-young også videre. Men, dette innlegget skulle handle om kjoler (for det er jo det fest sesongen handler om, er det ikke?), så her er noen som faktisk selges i større størrelser enn L og som ikke koster en million kroner (som mange av kjolene for «formfulle» kvinner gjør).
Mange av kjolene nedenfor kan kombineres med et stilig belte i livet for å få det «lille» ekstra, og sammen med en fin clutch og noen lekre sko blir man seende amazing ut. Ingen grunn til å gjemme seg bort fordi man har litt ekstra på kroppen, men velg gjerne en kjole uten alt for mye stæsh(typ ikke neongul kjole med glitter, hah) og legg heller vekt vekt på detaljene.

Trykk på bilder for å få full størrelse og bla deg videre 

Asos.com – Her har de en egen avdeling som heter «curve». Her pleier de å ha en del fint, men det varierer veldig. Tips: Asos sin vanlige kolleksjon går opp til størrelse 18, og her er det myye bedre utvalg, og masse lekre kjoler. Jeg passer de fleste kjolene i str 18, så lenge de ikke bestemmer seg for å være unormalt små. Mange av kjolene ovenfor kommer i mange størrelser. Husk at du må betale toll og moms (hei, er jo bare en gang i året det er festsesong!).

Ellos.no – De fleste klær her går opp til str 56, med noen unntak. Kjolene ovenfor kommer i forskjellige farger.

Ellers er det mange fler nettbutikker og kjeder som har egne pluss-size kolleksjoner, men ikke alle er like gode når det kommer til festklær, så jeg plukket bare ut mine favoritter nå. God shopping!

Edit: Jeg så nå at zalando.no har en del fine kjoler i plus-size, så sjekk gjerne der også når dere er på leting!

2 tanker på “Ready for the partyseason?

Legg igjen en kommentar

